Monday, August 30, 2010

Nog tijd over!

Wat gaan we nou doen?.Ik wilde nog wel een rondvaartje maken. Dus , lopen maar weer ,naar de boten.Daar kwamen we precies op tijd en Reen kreeg weer korting.
Net op dat uur scheen de zon stralend en zaten we vorstelijk voor in de boot.
Geen foto's gemaakt.
Reen had ook nog een wens.Er moest ergens in Berlijn een waanzinnig groot warenhuis zijn Dat heet kaufhaus KADEWE.Na een waanzinnige bustocht,dwars door de stad en vele buitenwijken en ook nog eens overstappen op de U-bahn kwamen we daar aan en hebben op de zevende verdieping alweer heerlijk gegeten.Er stonden allerlei schotels en schep maar op en bij de kassa wordt je bord gewogen.Heerlijk.
Toen weer naar de U-Bahn en naar huis.Weer bekaf,dikke voeten ,lichtelijk uitgeteld en...........daar gaat Reen haar telefoon. Jaap was thuisgekomen.
Wij keken elkaar aan.Geen puf meer om op bezoek te gaan..Reen had de volgende morgen een afspraak met een dochter van haar aangetrouwde nicht en Bob en ik hadden een grote reis voor de boeg.

Jaap had geschreven ,maar die heb ik niet meer gelezen en Reen heeft niet begrepen dat het feest was uitgesteld.
Bad luck ,volgende keer beter.Jana was een beetje kwaad ,maar toen ze hoorde hoe het allemaal was gegaan trok ze weer bij en nu gaan we nog eens een keer ,want we hebben daar nog veel te zien.

3 comments:

Anonymous said...

Geen wonder Con, dat ik het niet eerder begreep . Jaap heeft me niet gebeld en niet gemaild voordat we naar Berlijn gingen. Dus ik wist niet dat het intussen veranderd was.
Maar hoe dan ook, we hadden lekker veel tijd voor de stad en het was echt de moeite waard. Het was ouderwets gezellig met jullie en wat hebben jullie me verwend met afhalen en wegbrengen en nog een bed meegesjord...
Ik heb echt enorm genoten.
Reen

Anonymous said...

Weet je, jullie hebben door het misverstand (?) meer tijd gehad voor de stad en dat is ook prettig. Wie weet had je anders niet op die toren gestaan etc etc! Jullie hebben zo een schat aan ervaringen opgedaan!
Els

Harrie en Rieny Somers said...

Hoi Connie, ik ben alleen maar benieuwd hoeveel kilo er op je bord lag. De prijs is niet interesant. Groeten uit Waalre.

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.