Monday, August 30, 2010

Berlijn

Op uitnodiging van mijn schoonzuster Jana zijn Bob , Reen en ik naar Berlijn gegaan .
We zijn er twee en een halve dag geweest ,want we wilden behalve feesten ook een beetje van Berlijn zien.
Het is bijna 600 kilometer rijden.Onze Tom-Tom doet het weer dank onze Boedah, dus hadden we geen enkele moeite het huis van mijn broer te vinden.
Alleen ,er was niemand thuis. Dus zijn we doorgereden naar het station en hebben Reen opgehaald ,die met een zeer snelle trein uit Karlsruhe was gekomen.
We hadden een klein apartementje gehuurd via het internet. Achterf bleek het dan we in een volkomen Turkse wijk waren terecht gekomen .
In het apartement (ook via de tom -tom gevonden) was een tweepersoons bed en een zit slaapbank.
Voor Reen hadden we een matrasje en beddegoed meegenomen en wij hadden wat ontbijtspullen meegebracht.Makkelijk ,in zo een grote bus.
Bob en ik moesten een trapje op in de kamer, om bij ons bed te komen.Daar zagen we ons bed op een houten flonder liggen en je moest er heen kruipen ,en vooral niet recht op gaan zitten , want de zoldering was angstig dicht bij.
Bob heeft toch nog een keer zijn kop gestoten en hij begon Reen al om te praten ,want hij sliep liever beneden.
Maar dat leek mij niks , dus moest hij die paar keer maar kruipen , wat hij nou een kleine beetje morren verder ook deed.
Die avond hebben we bij een Turk gegeten , die wel twee keer zo hard voor ons holde ,toe Reen hem in zijn eigen taal aansprak!!
De volgende morgen zijn we heel vroeg opgestaan , want we wilden de tijd goed benutten.Om half negen liepen we al buiten , op weg naar de ondergrondse.

1 comment:

Anonymous said...

Tomtom kan veel zoals je leest. Maar als je visite wegloopt voordat je er aankomt moet je jezelf toch een aantal vragen stellen.

Boedha

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.