Friday, August 06, 2010

even geen foto's,die komen later





Deze mooie vlinder liet zich rustig bewonderen
Deze prachtige bloemen sieren het vlinder[park



Op dit moment zit Milla Cinderella te kijken en Nina heeft voor mij de computer aangezet en kan ik bloggeren. Nina verzint iedere dag wel een afleiding voor ons. Zo werden we eergisteren opgehaald door een taxie en die bracht ons naar een vlindertuin.

Wat mooi was dat!Prachtige hemelsblauwe vlinders of zwart-witte grote vlinders fladderen je daar om de oren. Daar onder dat net had ik het voor het eerst bloedje heet.Maar je vind zo weer


een verkoelende ruimte.Overal is airco.Daar hebben we wat gedronken en kwamen we weer tot leven.De taxiechauffeur is heel aardig en brengt Nina vaak naar het vliegveld.iedere keer dezelfde is echt vertrouwd.Het is hier wat je noemt een taxieoorlog.Ze vragen de gekste prijzen als je niet op de hoogte bent. Nou ,Nina staat haar mannetje wel hoor ,loopt met de neus in de wind zo een dure kerel voorbij en de volgende doet het gewoon beter.Je moet echt onderhandelen over de prijs.


jongens , ik woon hier in een superdelux apartement.! beneden is een spa en een gym en er zijn drie zwemgelegenheden.


Vandaag hebben Milla en ik samen in het grote zwembad gezwommen.Het weer is hier echt zo heerlijk , het geeft niet hoe vroeg of hoe laat je gaat zwemmen , het is allemaal even prettig.


Vandaag hadden we bezoek van oma Norma en de kleine Nia.


Die kleine brulde moord en brand toen ze weer uit het water moest. Milla is heel gezeggelijk ,gaat net zo makkelijk weer mee naar boven.


No comments:

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.