Friday, August 06, 2010

gewoon een brief

hallo allemaal,

Nog een dag of zeven en dan ben ik weer thuis.
Nina moet hier echt hard werken.Meestal met de computer ,vaak met de telefoon maar ook wel
per taxie of zelfs vliegtuig.Ze is net nog even een dagje naar Singapore geweest en volgende week gaat ze naar Nieuw Zeeland en Australie.
Echt een heel druk leven.Tussendoor vind ze nog tijd om van alles voor Milla en mij te organiseren.
We hebben het grote aquarium gezien ,een prachtige vlindertuin en gister ben ik met Oma Norma en een heleboel familie een dagje uit geweest.Ik heb twee schitterende moskees gezien. Een prachtige blauwe en een in het roze.We beleefden nog een avontuur ,want ik liet mijn camera in een w,c, liggen en ontdekte dat toen ik op een boot zat.na veertig minuten had ik de moed al opgegeven ,maarrr----------.
Een hele lieve mevrouw gaf em we netjes terug.. Ik heb haar spontaan een paar dikke zoenen op haar wangen geplakt. Ze schaterde het uit!
jonges ,al die foto's ,ik zat echt in zak en as!.
Norma dook de roze moskee in om de lieve Allah te bedanken.
Ik kreeg een roze overjas aan en mocht daar rondlopen en in de Moskee kijken.De Moskee is aan alle kanten open

4 comments:

Anonymous said...

o, weer geluk, dat je je camera weer terug hebt.Ja Con, nu gaat de tijd hard, 7 dagen zijn zo om.
Maar hier zijn we blij, als je er weer bent en wat dacht je , Albert ook ! Die heeft pech. Afgelopen weekend was hij met een groep onderweg met een tent. Bij het frisbie spelen vloog de schijf in het water , hij wou hem halen, gleed uit op de trap en viel zo ongelukkig, een rib twee keer gebroken, hij had eerst beestachtige pijn. Hij heeft nu goede pijnstillers en is in een soort korset. Een vriend heeft een houten stang voor hem boven zijn bed aan de muur bevestigd, hij kan er nu beter uit.Lachen en niesen is nog steeds niet leuk, maar het gaat al een stuk beter.
Je text was je niet kwijt , een gedeelte staat er twee keer, oh, ik ken dat een verkeerde klik en je bent een hoop tijd kwijt.
Is mij vandaag net zo gegaan , lig in gloeiende clinch met het telefoongezelschap, ben er de hele middag mee bezig geweest en had dik de p. in , dat ik met een klik iets blokkeerde, wat een hoop tijd op vrat. Nou zou de pool wat zijn....
Liefs
Reen

Anonymous said...

als je alles twee keer schrijft is je blog zo vol.........
Twee comments voor de prijs van 1 dus

Boedha

Anonymous said...

als je alles twee keer schrijft is je blog zo vol.........
Twee comments voor de prijs van 1 dus

Boedha

Anonymous said...

zo,n roze jas zou mij ook wel staan. Een boedha met een roze jas weer eens iets anders.

de boehda

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.