Saturday, June 05, 2010

Weer een mooie dag!




Na dat vrolijke kerkhof kwamen we dus op de camping en met man en macht werd onze caravan op de speciaaal voor ons gereserveerde plaats gesleurd..Dit keer was er geen echte camping ,maar stonden we op een speciaal stukje van een kuuroord.
Je kon er baden krijgen en massages en ze hadden voor ons heerlijk eten gekookt.Gezellig gedekte tafels ,met wijn en water en als entre kregen we een geweldige portie sla ,mooi opgemaakt met tomaten en olijven en fettakaas.Daarna hadden ze stukken kip helemaal plart geslagen en heerlijk gebakken en daarbij kregen we brokken gebakken aardappels.
Toen we binnen kwamen zaten aan een tafel fantastisch opgedofte mensen in klederdracht.
Dat bleken muzikanten te zijn . Een had een trommel , de tweede had een viool en de derde een gitaar.Dan was er ook nog een heel mooi meisje ,die zong.
Bob noemt dit soort muziek kattengejammer.Het is een soort Turks-Marokaanse mix en die geluiden klinken ons Hollanders een beetje vreemd in de oren.En die kerel met de trommel liet zich wel horen.Af en toe zong hij ook mee en dat geluid vulde alle gaatjes in de eetzaal.De volgende morgen moesten we om halfzeven in de bus zitten ,want we gingen weer er op uit.
Dat was pittig vroeg!

1 comment:

Anonymous said...

Het 'orkest' lijkt wel een beetje op de Mariachies.
Reen

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.