Saturday, June 05, 2010

Vandaag.

Deze kerk vond ik zo mooi!
Vanmorgen was iedereen op tijd bij de bus en om halfnegen reden we in een heftige deftige bus Mercedes, met leren stoelen,voetenbankje ,airco enz enz! Daar merk je niets van kuilen en bobbels.

Op weg naar een prachtig klooster.Daar hebben we allereerst alle kleding afgegeven.Nou zeg ,dat was me een berg! We werden rondgeleid door een krasse non ,die ,net als een schooljuf ongeduldig met haar aanwijsstokje op een boekje timmerde.Mond houden ,allemaal.!

Gegniffel ,natuurlijk, maar iedereen was muisjestil.

Ze sprak gebroken Duits ,maar ze wist met humor te vertellen van al de muur schilderingen op de kerk en in de kerk. Aan het einde van de tocht begon ze in de kerk te zingen en de katholieke mensen zongen mee en er zongen zelfs een paar de tweede stem.Dat is genieten.

Maar wat wrd je moe van luisteren. Buiten gekomen ,gauw weer in de fijne bus en uitrusten.

Toch weer naar een ander klooster,ook heel mooi.Daar heb ik voor Bob zijn familie en de mijne een kaarsje gebrand en een groetje naar de hemel gestuurd.

Buiten was een marktje en daar heb ik drie hoedjes gekocht ,echt hele leuke ,voor de drie kleine schatten in Nederland.Voor Marinke,Camilla en Sarah.Die komen we brengen als we weer terug zijn.

4 comments:

Anonymous said...

Die kerk is echt heel mooi. Zo te zien en te lezen, zien jullie daar een heleboel moois.
Jammer dat het weer even niet mee zit.

Liefs,

Linda

Harrie en Rieny Somers said...

Wat zullen julle vroom terugkomen na zoveel kerken en kloosters bezocht te hebben.

Anonymous said...

Dat is de moeite waard. Beterweer wenst jullie
Reen

Anonymous said...

Vroom, vromer vroomst. Hoeveel kerken jullie ook bezoeken vromer dan je bent worden jullie echt niet.

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.