Saturday, June 05, 2010

Beetje bekaf!


Nou ,een beetje moe waren we wel , dus op tijd naar bed en voor de volgende morgen hadden we afgesproken dat we om half tien zouden rijden.We hebben trouwens nog wel even lekker zitten bridgen en foto's kijken op de laptop.

De reis die voor ons lag was een kleine twee honderd kilometer.

Een bar slechte weg (zie foto boven) , een bergpas en boven op de berg reden we in de wolken.

Hoogte 1480 meter
Blij dat we weer beneden waren!. Onderweg zagen we zoveel moois.Kleine schattige kerkjes ,met zinken torens en zinken daken .En waarachtig ,de zon brak door.dat was echt zo fijn ,want dan is alles tien keer zo mooi.

Mensen ,wat een schitterend land is Roemenie.We hebben wel veel arme mensen gezien.Veel oude vrouwtjes ,heel klein , met hele brede heupen en klokrokken aan en rode of groene kousen en meestal blauwe laarzen. De doek stijf om de kop gebonden. Heel veel zaten buiten ,voor hun huis op de stoel , lekker met elkaar te kwebbelen.Arm ,maar gelukkig , tenminste ,zo zag het eruit.

2 comments:

Anonymous said...

Heb je niet iets om de deur van je koelkast vast te kleven ?
Die wegen kan ik me goed voorstellen,ze zijn zo dat je wel de laatste slok uit je blikje krijgt, maar dan meestal over je kleren...
Reen

Anonymous said...

hihihi Reen wat een opmerking, ik zie het voor me! En Bob maar mopperen!

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.