Tuesday, June 29, 2010

Hongarije

Inmiddels zijn we weer op de terug weg en hebben we Roemenie verlaten.We zitten nu in Martfu.Vandaag hebben Gerda, Jack en ik een fikse wandeling naar het dorp gemaakt.
Jack is een van de mannen die voortdurend een hand uitsteekt om ons op de plek te krijgen.
Vanmiddag zijn we naar het termaal bad gegaan ,wat hier bij de camping hoort.
Eerst in water van 29 graden en dan in het zwembad van 24 graden. Heerlijk.
Bob komt me net roepen ,we gaan met ze'n allen borrelen en dan pannenkoeken eten.
We treffen heerlijk weer.
Groetjes allemaal.Nog drie dagen ,dan is het feest voorbij en gaan we weer naar Reen.

3 comments:

Anonymous said...

Lekker voor je gewrichten he zo'n bad!
Els

Anonymous said...

ER GAAT TOCH NIETS BOVEN PANNENKOEKEN ETEN VOOR JE GEWRICHTEN

Anonymous said...

wel globetrotters dit is een van mijn laatste berichten voordat wij zelf op pad gaan. Hit the road...to italia. Dus als mijn grootste fan Linda dit leest: meisje sorry maar ik ga toch echt op vakantie dus je moet het zonder mijn geleerde berichtjes doen.
Hoop dat jullie een fijne terugreis hebben en veilig aankomen in je eigen huisje want die is toch goud waard.

Lies en fons

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.