Wednesday, October 28, 2009

Annen.

Terug thuis ,hebben we Nathalie opgehaald en Ilse vroeg of Kimberly ook mocht komen?
Nou ja ,hoe meer zielen , hoe meer vreugd ,dus nog even later werd Kimberly door haar broer gebracht.
Die meiden van veertien weten niet van ophouden. Niet naar bed te krijgen en maar kletsen.
Op de zolder achter de computer , muziek aan , telefoontje bij de hand.
Nigel was on line en op sms en hoe dat verder allemaal heet.
Eigenlijk waren Bob en ik overbodig . De computer en de telefoon , dat zijn levens belangrijke zaken.
Ja , we mochten wel voor het eten zorgen en met enig aandringen wilden ze eventueel wel iets naar de keuken brengen na het eten.
Natuurlijk kwamen Gerben en Daan ook en hadden we af en toe nog een gezellig kwartiertje bij de koffie of de thee.
Ik deed op een gegeven moment Ilse na . Tikken op een denkbeeldig telefoontje en dan weer gniffelen.!
De anderen kwamen natuurlijk ook aan de beurt . Bob werd ook neergezet.....denkbeeldige krant in de hand . dat deden er drie tegelijk en daar moest Bob toch ook om lachen.
Hij kan niet meer zo tegen al dat lawaai , gestoei en geschreeuw.Hij is altijd weer blij als de bende naar boven verdwijnt.Ik wil het nog voor geen goud missen!
Ik heb van deze paar dagen geen foto's.
Veel te druk om met een hand alles te doen. wassen strijken koken en intussen schipperen tussen de jongelui en Bob.
Vrijdagavond moesten Ilse en Nathalie weer naar huis.
En dan wordt het stil en ook een beetje saai!

2 comments:

Anonymous said...

vandaag ben ik laat terug gekomen, ik was de hele dag met Peter onderweg , die heeft herfstvakantie en daar heb ik een hele dag van gekregen en vond het heerlijk.
Wat een leuke foto van jou en Milla met dat echt ouderwets mooi uitziende draaiorgel, wat zou ik dat graag voor de gezelligheid een keer weer willen horen.
Ja, de meisjes worden groter en met de vrienden wordt nu alles anders...
De interesses worden zo hevig, dat de omas en opas een beetje minder belangrijk worden, denk ik. Maar je hebt nog Nathalie, Camilla ,Marinke en Sarah en Kathy en Gregory, al zijn die laatste twee ook ver weg, je bent nog zo rijk. En als die zover zijn, dat ze met vriendjes gaan beginnen, maak je misschien kans, dat oma en opa voor Ilse weer in het beeld komen. Er blijft hoe dan ook leven komen in de tent bij jullie, dat is toch benijdenswaardig...
Liefs en groeten
Reen

Anonymous said...

Hallo luitjes

Eindelijk weer een berichtje van ons hier. We lezen het wel elke keer hoor. Als het ik zo lees kunnen jullie wel een eigen zaak beginnen met een kinder oppas centrale. Is heb ik gehoord veel geld in te verdienen. De oefening hebben jullie nu wel als ik zo lees. Blijf je lekker bezig.

groetjes uit hardenberg

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.