Wednesday, October 28, 2009

Amstelveen.

Soms passen Bob en ik even op ,als er geen nannie is.Dit keer lukte dat allemaal net.


Het was herfstvakantie en ik had Els beloofd , dat de meiden wel weer bij mij konden logeren.


Intussen belt Chris op . "'Mam , zie je kans ,kan je naar Amstelveen komen.?"'


Nathalie zou en paar dagen naar Suzie gaan en het leek ons wel leuk om Ilse mee te nemen naar Amstelveen.


Ilse had net voor de eerste keer haar vriendje op bezoek. Die moest weer terug naar Houten.


Bob wilde graag op tijd weg en Ilse en Nigel konden mooi achter in de auto nog even kletsen.daar heb ik maar eens een foto van gemaakt:


Ongelofelijk , wat hebben die twee wat af te kwebbelen.

Eenmaal bij hem thuis kostte het nog heel wat moeite om Ilse weer in de auto te krijgen.het liefste was ze daar maar gelijk gebleven!

We bleven in Amstelveen tot dinsdag avond.

Op de terug weg leek het Ilse wel wat om nog "even" langs Houten te rijden voor echt maar een kusje.

Helaas voor haar ,dat was meer als 60 km om en dat werd ons te veel.Dinsdag hebben we Ilse meegenomen , Amsterdam in.

Lekker een boemeltje door de Kalverstraat , Winkel in winkel uit.

We hadden Camilla ook bij ons en die was niet bijster geinteresseerd .
Alleen de bling-bling winkels en het speel goed
wilde ze wel even bekijken.

Er stond daar een heus draaiorgel en die hebben Camlla
en ik van alle kanten eens goed bekeken
en Bob heeft ons daar op de foto gezet.
Ze mocht natuurlijk geld in het centenbakje stoppen
en ze kreeg een vriendelijke aai van de orgelman.

1 comment:

Harrie en Rieny Somers said...

Mooi hé zón orgel. En dan te weten dat ik (Harrie) er zelf een heb. Een echte Perlé van ruim 100 jaar oud. Maar dan zonder moter, de mijne moet nog heel ouderwets met de hand gedraaid worden. Dat is weer eens echt nieuws voor je hé. Op dit moment zitten we lekker in Palomers, kijk maar eens op ons blog. http://hsomers.blogspot.com

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.