Friday, July 25, 2008

Altijd,als het mooi weer is wordt er buiten gespeeld,vaak op de speelplaats,maar ook vaak op het binnenplaatsje.Ilse is meestal de gangmaker.Ze heeft veel fantasie en op de foto zie je aktie van een spel.Een moet op de bank zitten en een soort verhaal vertellen en de anderen moeten het onmiddellijk uitbeelden.Ze lachen zich zelf vaak een kriek,omdat het zo lekker gek is.Ja,hoe klim je in een boom,als die er niet staat,nou,gewoon in de waslijnpaal!Hier volgen nog een paar aktie foto's




alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5226918694481359666" />

1 comment:

Anonymous said...

leuke actiefotos van de kinderen, zowel met Marinke op de zolder als ook met Ilse, Nathalie en de buurtkinderen op je 'Patio'.
Of ik hier een pacemaker/ Schrittmacher krijg is weer een andere zaak of vraag, sedert de herfst 2004 krijg ik afwisselend de aanbeveling van de cardiologische afdeling van de kliniek voor de behandelende cardioloog, die beslissen moet, of ik ervoor in aanmerking kom en die ondanks de aanbeveling vond ,dat het conventioneel behandeld moest worden. Nu ben ik door mijn huisarts aangemeld in een andere praktijk, mijn papieren neem ik mee en dan maar eens zien.
In Nederland hebben ze pacemakers, die niet geschikt zijn voor de kontrolle-apparaten in Dld.
Blij ben ik dat Bob heelhuids gearriveerd is, maar ik denk wel , dat hij liever in zijn bus stapt als in de trein....
Jullie hebben ook broeierig weer , hier is onweer in aantocht , een gedeelte van Mannheim staat onder water zag ik net op de tv.
Fijn weekend
Liefs en groeten
Reen

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.