Thursday, July 24, 2008

Afterthoughts.

Zo,dat was even een werk zeg,dat uploaden duurt toch zo lang.
Nu wil ik ook nog even wat foto's van thuis laten zien,hoe de meiden hier hebben gespeeld boven en beneden en gezellig buiten zitten met ze'n allen.Maar dat doe ik nu niet.Nu ga ik op de fiets naar Zuidlaren.even naar het kruidvat,horloges kijken en goedkope pennen kopen die in de aanbieding zijn.Misschien neem ik een lekkere piza mee naar huis,sauna laat ik nog maar even zitten.
Mijn nep horloge vistte ik uit de wasmachine.,ik was er zo blij mee verdorie.Ik wil geen duur horloge,jullie snappen nu misschien waarom!
Half drie,mooie tijd om te stoppen

No comments:

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.