Sunday, June 06, 2010

Alleen foto's






















5 comments:

Anonymous said...

Ik zie ook oranje fans...je komt ze ook overal tegen.

Anonymous said...

Wat kunnen kinderen toch blij zijn met kleine dingen!!

Liefs
Els

Anonymous said...

In wat voor weelde leven wij en onze kinderen.Dat houdt je bezig ,als je deze fotos ziet.
Liefs
Reen

Harrie en Rieny Somers said...

Wat zul jij jehier thuisgevoeld hebben, zoveel kinderen om je heen.

Anonymous said...

Dat Oranje kwam van een mevrouw ,die dertig T.sjirts had meegebracht.Jongens ,wat hebben ze hier nog veel nodig!
vandaag zag ik een dode mevrouw op een kar in een eenvoudige kis. Vier vroewen zatgen erbij en streelde de dode. Wij stopten en stapten uit een wat er toen gebeurde.? A;lle volgauto's toeterden naar ons.Hier gaat de kist pas dicht als ze begraven worden.

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.