Thursday, November 21, 2013

Bob 3

Vandaag had ik en afspraak met een dokter en die heeft na rijp beraad besloten , dat ik even naar het ziekenhuis met hem moest gaan  . Daar hebben ze heel veel onderzoeken gedaan en besloten dat hij er vannacht moet blijven . Hij ligt op een speciale observatie afdeling , daar brand de hele nacht het licht  ,maar Bob kennende slaapt hij wel hoor.
Hij laat jullie allemaal hartelijk groeten en we hebben goede hoop , dat ik hem morgen weer mag meenemen..het gaat hem redelijk goed . Zijn linkerbeen heeft wat in kracht ingeboet , maar dan is hij bij mij aan het goede adres , we gaan lekker oefenen.
Hij vindt het vreselijk in het ziekenhuis en stak een lange tong naar mij uit . Maar ik ben blij dat hij veilig onder controle is.Ik moet er niet aan denken dat we er te slordig mee omspringen en dat er iets naars gebeurd.
Morgen om 13.00 uur krijg ik de uitslag , dan kan ik hem misschien meenemen naar de camping. Ik hou jullie op de hoogte.
dank jullie wel voor het fijne commentaar.
 

3 comments:

Andrew said...

met dat nu de medische kant van Bob wordt bekeken en de observatie plaats heeft genomen wordt hopelijk ook gekeken naar de hoeveelheid(8) medicijnen die hij nu krijgt . 8 lijkt me heel veel maar wie ben ik , niet ?
Soms is minder meer .
Mijn petje af voor 't heen en weer rijden en de enorme steun die je bent voor Bob . Je kan aan alle kanten zien dat hij ingelukkig is met jou , mam. ( en andersom )
Ik kan hier niks anders doen dan jullie het beste te wensen en heilig respect te hebben voor hoe veel jullie voor elkaar over hebben . Die liefde zit heel diep van binnen!
Morgen weer lekker thuis en geen hospitaal eten meer maar lekker smullen bij jou!
Sterkte ,Andre

Anonymous said...

Blij ben ik , dat jullie daartoe besloten hebben en ik hoop van harte , dat je hem vandaag weer me mag nemen. Weet je nog, in Karlsruhe hebben ze hem toen ook met een infuus een heel eind op weg geholpen. Connie, gaat iemand met je mee, of moet je alleen rijden? Is dat ver ?
Van harte beterschap en dat hij er gauw weer uit mag en je hem weer bij je hebt.
Heel veel liefs en sterkte
Reen

Unknown said...

Hai Bob en Connie, voor Bob vervelend, voor jou even wat rust, goed dat Bob even een nachtje is geobserveerd , straks lekker weer halen en rustig aan gaan oefenen.
Ik hoor het wel of lees het wel als ie weer mee mag naar de caravan.
Hier wordt het koud, vanmorgen was het behoorlijk fris en wat natte spetters onderweg met mijn wandeling, mama zou zeggen ' tis waterkoud!!!
Hier verder alles goed, alleen Saartje, een van onze honden, weggebracht voor onderzoek, heeft last van vieze gassen ( echt, ik val bijna flauw als Saar een wind laat!) en al drie weken diarree, medicijnen die ze kreeg werken niet, ik schat in een chronische colitis, en hopelijk niets ernstigs, tenslotte is ze al 9 jaar oud!

Nou lieve allebei, sterkte met alles en ik hoop op goede berichten van en over julliexxx

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.