Sunday, March 13, 2011

Uitpuffen na vermoeiend markten!



Rieny en ik vonden dat we fors marcheerden en daar maakten we Robert en Wilma op attent.Die zetten met hun lange benen dus de pas erin en hijg hijg! Wij zeggen voortaan niets meer ! De markt was oergezellig , heel kleurig , fleurig en geurig!
Rieny kocht er een gebraden kip . Bob bood aan om alvast de helft op te eten ,dan hoefde ze niet zoveel te dragen.
Antwoord van Rieny:"Als je een arme zwerver was ,dan wilde ik daar nog over denken ,maar jij komt volgens mij niks tekort!"Dus NEE!
We zijn hier aan elkaar gewaagd , er wordt vrolijk gepest!

2 comments:

Anonymous said...

De dagen worden zeker hoe langer je in Spanje bent steedes duurder. Ik zie namelijk helemaal geen verfrissing of iets dergelijks op tafel staan. Ja, het worden dure tijden hé.

Anonymous said...

Heb je geen 'zondenbril' meer,Con?
Je zit er zo lekker met dicht genepen ogen bij. Veel plezier alle vier!
Vanavond overnacht ik bei Doris, ik heb beloofd haar bij een paar dingen te helpen. Woensdag gaat ze voor drie weken naar Nice, haar frans weer opfrissen. Ik heb hier nog een paar afspraken. Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet zo veel zin in een talenschool.
Het afgelopen weekend nam Peter me mee naar het Elsaß. Dat was een fijne trip .
Vanwege geen drankje op de tafel. Ik ben niet echt bang , dat jullie met Wilma en Rob lang op een droogje zitten.
Reen

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.