Sunday, February 27, 2011

Wel ja......... alwéér gezelligheid!




De afgelopen dagen heb ik geprobeerd om een buurvrouw van haar nekpijn af te helpen .
Dat is redelijk goed gelukt . Het is echt een therapie vpoor mijn handen ,dus wil ik niets weten van een cadeautje of vergoeding . Dat waren ze wel van plan en dus vroeg ik of we dan gezellig een kop koffie samen konden drinken . Gezelligheid is nergens te koop .

Daar zaten we met acht man in de voortent ,want het weer sloeg ineens om . Na een uur was de hemel weer stralend blauw , maar we bleven lekker zitten want er waren ze veel leuke gesprekken.

Vanmorgen zijn Rieny en ik naar de markt gelopen en Bob kwam ons achterop met de fiets.
Na het markten nog een kopje koffie genuttgd bij een Engelse tent en toen op bijna een draf naar huis omdat de hemel zo vreemd donker werd . De laatste twee honderd meter haalde Bob ons op met de auto en nog maar net binnen vielen de eerste druppels. Veel meer zijn er ook niet gevallen trouwens.

No comments:

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.