Saturday, January 22, 2011

Nog een beetje Lubrin

De amandelbomen bloeien in volle pracht!




10 comments:

Andrew said...

wat een lekkere broodjes...hmmmmm, dat moet lekker knabbelen zijn geweest

Anonymous said...

Een beetje zoete broodjes ....pffft niets voor mij


Boedha

Anonymous said...

Hé Boedha, het waren Zoute broodjes, misschien toch iets voor je geweest?

Anonymous said...

Boedha kan alleen concluderen dat je zwaar in de war bent. Het zijn zoute dropjes en zoete broodjes .....basis school

Boedha

Anonymous said...

Zoete broodjes of zoute broodjes, wat maakt het uit als ze maar te eten waren, want gratis brood is nooit weg, toch ?!

Liefs,

Pinda

Andrew said...

amandelen rijp,...hoe te plukken???

Anonymous said...

Als de amandelen rijp zijn zitten we al weer lang in Nederland.
Af en toe ben ik wel op rooftocht naar rijpe siunaasappels,
Die pluk ik uit zwaar verwaarloosde aanplants.
Daar liggen duizende sinaasappels op de grond ,zo zonde!

Anonymous said...

sinaasappels.....sorry

Anonymous said...

pinda broodjes jammie

Anonymous said...

pinda broodjes jammie

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.