Tuesday, December 14, 2010

ja ja,de zon ie er weer.

Heerlijk buiten in de zon gezeten
Straks gaan we marcheren naar het stadje ,want Vodafoon had de kaarten op en vanmiddag kregen ze weer nieuwe.Dan ben ik telefonisch weer bereikbaar.
Vandaag ben ik ook via skype (marinke3) bereikbaar tot een uur of elf!.
Morgen gaan we naar Alicante ,kennissen opzoeken.De dag erop gaan we naar Cuevas Mar.
Het gaat ons goed en we zijn weer een beetje bijgekomen van de lange reis.
Sommigen van jullie denken misschien ,hoe kan dat nou ,dat commentaar van Els.
Els heeft me geschreven en de vrede is weer getekend.
Voor mij ongelofelijk belangrijk ,want nu kan ik Nathalie opbellen als ze jarig is .
Apropos jarig ,morgen is Annelies jarig en van hieruit feliciteren we haar hartelijk en hopen dat ze fiks wordt verwend.

4 comments:

Anonymous said...

Kaud en glad hier. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Suzy met haar team is zaterdag op het NK in Oss 7de geworden. Het allerbeste van ons.

Anonymous said...

Fijn om te lezen dat jullie de zon weer zien.
Hier schijnt de zon nou niet bepaald. Onze straat wordt tegenwoordig niet meer gestrooid. We waren voorheen altijd heel blij met het goede strooibeleid in Westerlee.
Maar nu zijn we deze zomer op gegaan in een grotere gemeente en nou is het echt slecht. Dus loop ik vaak met Marinke naar school omdat de Veenweg met grote regelmaat lijkt op een ijsbaan.

Ik heb vanmorgen een klacht ingediend bij de gemeente, dus ik hoop maar dat het beter wordt.

Verder gaat het hier lekker. We gaan morgen van school uit naar de kerk en dat is altijd heel leuk. Ze maken er voor de kinderen echt een feestje van.

Fijn trouwens om te lezen dat het weer goed is met Els. Dat is idd toch altijd prettig.

Ik wens jullie heel veel plezier.

Veel liefs,

Linda

Anonymous said...

Fijn , dat het kontakt met Els er weer is. Geniet maar lekker van de zon . Hier vriest het en sneeuwt het afwisselend.
Voorlopig badkamer en geen einde, heb al drie keer mensen hier gehad: de installateur en diverse medewerkers. De één zegt, het komt door de verwarming, de ander zegt, de oude verzorgingsbuizen ,die nog in de oude muur zitten ,hadden ze op het dak niet behoorlijk afgesloten...Dus ze proberen er onderuit te draaien.

De huisbeheerder en de architekt, die het bouwprojekt leiden , zeggen, dat ik de installatiefirma de hel heet moet maken en pas als dat niet lukt , gaan zij er achteraan. Dus heb ik een verslag gemaakt met data, wanneer en bij welke gelegenheid ik water in de muur hoor druppelen. Dat gaat naar de installatiefirma, huisbeheerder en de architekt en dan vind ik, ben ik mijn informatieplicht nagekomen en ligt de bal bij hun.Zo langzaam denk ik, dat het niet meer zo erg lang zal duren, tot de mensen onder mij ontdekken ,dat ze ergens water zien, waar het niet hoort te zijn. Ik gun de mensen in de andere woningen hun rust, maar vind het toch jammer ,dat ik de enige ben, die verder moet vechten. Met hulp kan je er meer druk achter zetten.
Zover de stand van zaken.Fijne tijd en veel zon. Liefs en groeten.
Reen

Anonymous said...

lies is verwend...

de grote verwenner

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.