Monday, June 21, 2010

Eindeloos veel plezier

Bucarest was zo intzettend heet ,de stadstour hebben we opgegeven. De volgende stad werd Brasov.
De eerste dag waren we er al vroeg en dus zijn we de stad ingegaan , winkelen in een van die hele grote winkelketens . Mindert ,Hans , Gerda, Bob en ik.Hans wist precies hoe we thuis moesten komen. Niet dus.. Toen wist Mindert het.Nee dus. We hebben zeker twintig kilometer gereden voor we weer op de goede route waren..Daardoor misten we de vergadering (route bespreking) en konden we nog net aanschuiven bij het gezamelijke diner.
Dat was ook weer bere gezellig. Er zat een andere groep ,van wie er een jarig bleek te zijn en dus.....lang zal hij leven op ze'n Roemeens.
En daarna werd gedanst en onze groep mengde zich met die vrolijke troep , een feest om naar te kijken. Natuurlijk weer heerlijk eten.
Nog een compliment aan onze reisleiding.Olga stond op de stoep op ons te wachten en Gerrit belde ons op. Ze waren echt ongerust .Er wordt goed op ons gepast , wij zijn in goede handen.

1 comment:

Anonymous said...

gelukkig heb je toch een tomtom......

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.