Friday, March 26, 2010

De tijd vliegt!

Gelukkig vinden Robert en Wilma hun onderkomen gezellig . Ze ontbijten in hun eigen hut en komen dan tegen de koffietijd bij ons . Dan gaan we met ze'n vieren op pad . Ze vinden de omgeving mooi en we zijn alle kanten al uit geweest . Robert wil graag plantages zien met olijf bomen en vandaag zijn we op een hele grote geweest. Hij wil eigenlijk een mooie boom kopen , maar hij moet dan wel een interessante stam hebben . Zo gauw de bomen ouder zijn dan bv.twintig jaar dan gaan ze wat kronkelen en zien ze er wat weerbarstig uit , net oude mannetjes .
Vandaag vond hij er een , maar over de prijs viel niet te onderhandelen en dus hebben we em niet meegenomen . Morgen gaan we nog een keertje ergens kijken. Morgen gaan we ook naar een tweedehands markt , hier een kleine 50 km hier vandaan . Vandaag was het weer zo heerlijk , we hebben op een terras aan de zee zitten eten en daarna hebben Wilma en ik pootje gebaad in de zee . Het water begint al aardig op te warmen .
Die twee genieten van de zon en ze hebben beiden al een mooi kleurtje gekregen . Deze dagen vliegen om . Vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt over de wekelijkse markt in Carucha en daarna koffie gedronken op een terrasje aan de haven.
Morgen wordt het weer nog mooier dus dat beloofd weer wat.

10 comments:

Anonymous said...

Zo te lezen hebben jullie fijne dagen en geluk met het weer.Hier is het weer tamelijk afgekoeld.
Succes met de jacht op een olijfboom, nog een gezellige zaterdag samen.
Renie

Anonymous said...

Hoi hoi,

Ik probeer het nog een keer. Ik had eergister een heel stuk tekst, ik klik op "publish your comment". Is verdikkie mijn hele stuk tekst weg, foetsie. Fijn is dat.

Nou ja, ik tik het wel even een nieuw stukkie.
Fijn om te lezen dat jullie het gezellig hebben.

Gaaf dat Robert op zoek is naar een olijfboom. Hier in Winschoten hebben ze er een staan bij de Praxis en dat kreng moet geloof ik 499,- kosten. Haha, dan wacht ik zelf wel tot ze groot worden.

Hier is alles oke.
Marinke heeft geen last meer van de waterpokken. Ze zitten er nog wel maar ze worden wel minder. Gelukkig maar.

Verder niks nieuws hier. Alles gaat gewoon lekker z'n gangetje.

Ik wens jullie nog veel plezier. En Connie, als jullie naar Renie gaan, mogen jullie de boeken die je al gelezen hebt wel bij haar laten. Ik krijg ze vanzelf wel weer terug, Toch Renie ?!! ;-)

Liefs van ons uit Westerlee.

Anonymous said...

zeker weten , Linda, desnoods per post !
Renie

Anonymous said...

Allereerst fijn te horen dat jullie het zo leuk horen.
Ten tweede wil ik Connie toch tegenspreken over het feit dat weerbarstige 20 jarige olijfbomen op oude mannetjes lijken. Mannen op leeftijd (zo heet dat tegenwoordig) beginnen naarmate ze wat ouder worden te lijken op stoere eiken. Een rechte mooie stam met tal van eikels aan hun takken.
Zo dat hebben we weer recht gezet. Voel me weer een stuk beter na het lezen van je stukje.
Ik weet dat het gewaagd is om dit te pubiceren daarom wederom anoniem. Heb wel het idee dat jullie me zo weer ontmaskeren.

Groet uit Nedeland.

Anonymous said...

Nee, fons. aangezien ik het niet gedaan. Moet jij het wel zijn geweest eikeltje.

groeten vanuit het zonovergoten Palomares en vanavond wederom naar huis in svore

Anonymous said...

Hallo Connie we zijn weer veilig thuis gekomen. we hebben het erg gezellig gehad.

en het huisje was prima

en hoe is het met Oliver?

svore

Anonymous said...

waarom krijg ik nu weer de schuld.
ik weet nergens van

fons

Anonymous said...

Sinds lang geloven we niet meer in jouw onschuld ,Fonsje!!!!!

Anonymous said...

Met oliver gaat het uitstekend , no worries!

Anonymous said...

Leuke foto in een soort Mac Donalds. Dus niet meer klagen over lijnen of zo. Volgens mij gaan jullie alleen daarom zo vaak op vakantie om stiekum maandenlang te junckvoeden. Nu weet ik het eindelijk

2 lieverds

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.