Wednesday, February 04, 2009



De drie hondjes , die al 4000 kilometer achter de pootjes hebben

2 comments:

Anonymous said...

zo te zien zijn het leuke beesten,
dat ze ondanks de 4000 km nog zo speels zijn.
Als je ze eenmaal hebt , kun je er geen afstand meer van doen.Je moet wel avontuurlijk aangelegd zijn , om je baan ervoor op te zeggen en met de honden bedelend door de landen te trekken. Dat het kommentaar niet altijd even enthousiast is, kan ik me net zo voor stellen. Het lijkt me vooral moeilijk in zo'n land als Spanje met 3 honden rond te trekken.
Daar zouden ze in Dld. beter kans op ondersteuning hebben, maar vanwege het nog steeds koude weer is dat hier niet mogelijk. Jullie zijn dit jaar niet verwend wat het weer betreft, hopelijk is het nu beter.
Liefs en groeten
Reen

toni.sabine said...

hallo Connie und Bob, wir sind Toni und Sabine, wollte euch nochmal gruessen, und danken fuer eure hilfe, wir sind weitergekommen, sind jetzt in Gibraltar. uns geht es gut, hoffen auch euch, unsere blog ist : www.tonisabine.blogspot.com ciao und ein gruss an eure familie.

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.