Saturday, January 03, 2009



Hier komen we vaak langs . Eerst zat er een klein gaatje in de muur. Een paar dagen later,zat er ineens een heel groot gat en dat werkte op onze fantasie , want er woonden wel mensen in.

Zij zal wel tegen haar man hebben gezegd :" Tinus , het tocht hier een beetje" , maar Tinus had zeker Spaanse voorouders,want hij piekerde er niet over om de boel te repareren.

Nou en toe werd ze op een dag zo kwaad , dat ze Tinus bij kop en kont heeeft gepakt en naar buiten heeft gesmeten .Het heeft er wel een week gelegen . Nu kan je er wel weer langs . het puin is nog wel te zien,maar nu ligt het in het huis.

Ik heb nog even een foto gemaakt door een ander raampje van dat huis en daar kan je zien , dat het wel bewoond is.Stout van mij he?

No comments:

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.