Saturday, March 22, 2008

2 comments:

Anonymous said...

Lieve Con en Bob,
Allereerst fijne Paasdagen gewenst en ik hoop dat de Spaanse eitjes ook lekker smaken.
Ik heb even alles gelezen en de fotoos bekeken. Jammer van de hond van jullie buren, altijd weer heel moeilijk om een trouw beestje weg te moeten brengen, maar misschien rent hij nu met kwispelende staart over de eeuwige jachtvelden, wie weet. Hier gaat alles zijn gangetje, Ben weer helemaal beter. Ik heb de peuken er eindelijk aangegeven en ben nu 15 dagen zonder en het gaat goed.
Het is hier ook minder met het weer, maar gelukkig niet zo erg als in Nederland. De zon schijnt mmm....al is het niet zo warm.
Jullie moeten de hartelijke groeten van Clarissa hebben. Ze was vorig weekend hier en we hadden een paar heerlijke dagen samen.De Oldies traden in de buurt op en we zijn erheen geweest en hebben natuurlijk gedanst (ik op cola-light, kun je nagaan, geen pils!!). Op 2 april openen ze hun restaurant Le Mandala Café. Ik ga er niet direkt heen, ik denk 2 weken later. Laat ze eerst maar even alles op de rails krijgen. Ok lieverds, ik hoor wel wanneer jullie teruggaan en als je hier langs komt, weet je dat er een bed klaar staat en nog een onafgemaakte partij Yahtzee ligt te wachten, hahahaha... Dikke kus en 12 pattes uit Agel, XX Connie
PS er zit iemand vervelend te doen op je blogg, kijk uit voor virusjes

Anonymous said...

Akinol of Akinokal niet openen!!
Er probeert iemand rotzooi in je pc te gooien!! Connie

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.