Saturday, January 19, 2008

1 comment:

Anonymous said...

Heerlijk, Con, tenminste daar kon je van mee genieten.
Ik heb je ook een mail aan je hotmailadres gestuurd, dingen die me in verband met jullie pech nog te binnen schoten.Als ik jullie was, zou ik misschien de oorspronkelijke plannen iets wijzigen, maar toch nog van de vacantie genieten, als jullie dat in verband met de papieren mogelijk is.Daar helpt de ANWB wel.
Eerst maar een nacht slapen en je geen zelfverwijten maken. Gerd en mij is het in Limburg op mijn verjaardag gebeurd,alles wat van waarde was ,had benen gekregen.Wél hadden we de papieren en bankcards nog.
Morgen ( en ik hoop al vanavond )ziet de wereld er niet meer zo lelijk uit.
Liefs, sterkte en groeten
Reen

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.