Monday, April 16, 2007

Assilah 2

Reen,we bellen je zo gauw we naar boven rijden,dat is beloofd.
Con,we gaan kijken naar zo een ding,we hebben er massa's gezien in de grote steden,maar nu zitten we op het platte land.Misschien nog in Tanger.We gaan toch even sleuren met die hut van jou he?,als je het een keer weet,wil je niet meer zonder.We gaan maar weer op de ouwe camping staan waar we altijd staan,de camping van Anneke is ons te lastig.We bellen je wel als we er zijn,volgens mij komen we om negen uur in de ochtend in Sete aan.We rijden dan op ons dooie gemakkie terug naar de camping.Dit is ons laatste bericht uit het heerlijke Marokko,tot ziens in Europa.
sÁvonds na zeven uur zijn we bijna altijd telefonisch bereikbaar op ons marokkaans nummer.Er is een tijdsverschil van twee uren met Nederland.Het is hier twee uur vroeger.We treffen het nog steeds met het mooie weer,er was maar een beetje regen nu en dan.Jullie hebben inmiddels hoog zomer he?De jarige van deze maand bellen we wel in Frankrijk.groeten van Bob en mij en tot ziens.

7 comments:

Anonymous said...

Hey Opa en Connie!!
was weer hier op jullie site beland of te kijken of ik nog wilde avonturen gemist had:D

Wat ik eigenlijk wilde vragen is het volgende: Opa zou je me moeder ff kunnen bellen, ze zit in een dip en zou de stem van haar pa goed kunnen gebruiken.

alvast bedankt, groetjes Bob jr

Anonymous said...

Bob jr ;-), je bent een schat !!
Zo dat moest ik even kwijt :-)

Groetjes,

Linda

Anonymous said...

Hoi Connie en Bob!!

Leuke verhalen weer!! maarreeeeee we missen jullie wel. Ilse: Wanneer komen ze nou EINDULUK thuis. met nadruk gezegd dus whahahahaha.

Hier is het heerlijk weer. lekker veel buiten. en verder DRUK!!

groetjes uit Winsum!

Anonymous said...

Ha pa en Connie

Ik wil me even aansluiten bij Linda met de mededeling dat ik erg trots ben op Bob jr.

Jullie hebben een prachtige reis gemaakt en tot nu toe ontzettend veel gezien. Dat etentje leek me geweldig. Het is daar allemaal erg exotisch en zo te lezen hebben jullie je daar goed weten te redden.

Onze dochter groeit nog steeds als kool. Het is op zich een makkelijk ind, maar ze heeft duidelijk streken. Haar vader zegt dat die van mij zijn. Dat kan ik mij echt niet voorstellen. Ik ben tenslotte zooooo lief.

Ik wens jullie nog een paar fijne dagen in Marokko en een hele goede reis terug.
Doe de groetjes aan kleine Con en Reen en Gerd.

Dikke kus Sas

Anonymous said...

Oh enneeeeee ik ben het er helemaal mee eens! Bob jr: je bent een lieffie!!

Anonymous said...

Hoi mam & Bob, jullie steken weer over naar Europa en wij vertrekken morgen voor 2 weken naar het zuiden van Spanje. We komen weer terug in de namiddag van de 4e mei.
Voor Camilla is het een goede week geweest. Ze is echt gaan lopen, eerst een paar stapjes maar al snel meer en meer. De afgelopen dagen heeft ze meer gelopen dan gekropen en ze is erg trots op haar prestaties. Wij ook natuurlijk. Verder begint ze meer en meer woordjes na te praten en zingt/neuriet ze liedjes zoals 'slaap kindje slaap' of 'twinkle twinkle little star' achter in de auto of als ze aan het spelen is. Iets minder fijn is dat ze na een dagje bij de baybysitter waar alles nog koek en ei was, nu ineens ziek is en de hele dag met flinke koorts rond banjert... We hebben het vanavond opgelost met een zetpil en hopen dat ze toch op enig moment in slaap zal vallen. Voor de rest kijken het morgenvroeg even aan of ze nog langs de dokter moet voor we gaan vliegen. Enfin, passen we wel weer een mouw aan, eerst maar eens even een nachtje slapen.
We wensen jullie een fijne reis naar boven toe en hopen dat jullie het mooie weer tot aan Spanje voor ons meebrengen.
Groetjes, Nina, Chris & Camilla.

Anonymous said...

hoi oma met ilse!!:D ik ben geslaagd voor mijn theoretische verkeers examen!! nu zijn we bezig met de entree toets!!! wen me veeeel geluk! heel veel kusjes van jullie grootste en misschien aller liefste kleindochter ilse$$***%%% :3 :]

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.