Monday, March 26, 2007

test photo upload!



Test with photo by Nina... Connie, it works!!! There is nothing wrong with your photo upload!

Connie, now you can login with your hotmail email account and use the same password.

If you want to upload photos, click on the little button which looks colourful on the top left handside of the box in which you have to type. It is next to the letters ABC (for spelling check). Once you click on the square colourful symbol, you would be given the option to upload. Choose your file and upload as you have always done. Uploading may take time from where you are . The internet connection may not be as fast as it is in Holland.

Please call us once you arrive in Marrakesh so that I can arrange for the dinner for you at La Fondouk.

Love, Nina

1 comment:

Anonymous said...

Hoi mamma & Bob,

Hierbij ons verjaardags kado voor jullie wat we hebben bewaard voor jullie reis naar Marokko, en Marakesh in het bijzonder.
Jullie worden morgenavond, vrijdag 30 maart om 19.00 verwacht in het volgende restaurant:

Le Fondouk
Tel: 024 37 81 90
Souk EL Fassi Kaat Bennahit

Er is een reservering gemaakt onder de naam BOB. Het restaurant is gelegen binnen de oude stads muren van Marakesh.

Aangezien het een erg fraai restaurant is met een geweldig mooi dakterras met uitzicht over de stad (probeer of je daar kan zitten), is het een aanrader om je een beetje op te doffen (3 delig pak hoeft niet, maar gewoon nette broek, shirt, normale schoenen, etc.).

Tenslotte, als je dit leest hebben we xxx,- euro gestort op jullie rekening in Nederland waarmee jullie jezelf kunnen gaan verwennen
met een royaal diner met lekkere wijn. Je kunt er betalen met credit kaart en/of cash.

Aangezien het nogal verborgen ligt is een taxi/gids niet overbodig. Uiteraard zijn er eindeloos veel kleine jochies die je graag voor
een nette beloning er naar toe brengen. Pas op dat je niet te veel geld bij je hebt want 100% safe vonden wij die straatjes bij nacht niet echt.

Zorg er voor dat je de taxi chauffeur om z'n kaartje vraagt zodat hij je weer kan ophalen bij het restaurant, tenzij jullie na het eten nog even naar het plein willen (altijd gezellig) maar ook dat is wel even zoeken geblazen als je de straatjes bij nacht niet kent. Wederom, genoeg jochies die je er wel weer naar toe willen brengen.

Wij wensen jullie een hele fijne en gezellige avond toe!

Groetjes,
Nina & chris

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.