Thursday, March 23, 2006



We gaan aan het werk met een foto,kijken of het lukt

6 comments:

Anonymous said...

HOERAH!!!!!!!!! Well done Connie! Beautiful photos!!!

I want more pictures and please show some of you & bob too!!!!

Anonymous said...

Hoi Connie.
Publceer je Spaanse telefonnummer eens, dan kunnen we contact met je opnemen.
Wij zitten ook nog steeds in Spanje op de Camping.

Harrie en Rieny

Anonymous said...

Leuk is dit Connie!!!

Veel plezier en je zit in mijn favo's!!
Liefs aan bob!!!!!

Els, Ilse, Nathalie

Anonymous said...

leuk jullie te zien(kijken) Mijn e-mail is brebenel@home.nl
Hoe is het met jullie? Is Bob naar de kapper geweest, ben jij Connie weer fit?

Anonymous said...

Hallo allemaal,
lekker op reis naar Polen, misschien zijn jullie al gearriveerd, ben benieuwd naar wat jullie allemaal gaan zien.
Hier is Wouw is het weer wisselvallig, maar het engeltje op mijn schouder heeft er wel voor gezorgd dat het weer lekker was afgelopen zondag, een schitterend en zeer gezellig tuinfeest sierde mijn verjaardag, heerlijk was het om iedereen weer in het zonnetje te zien, diverse parasolletjes, lekkere hapjes en veel fruit en ruim wijn maakte het af.Ben verwend met allerlei plantjes en stekjes voor die enorme tuin, waar we met man en macht brandnetels hebben getrokken van een meter hoog, zodat iedereen zonder "brand" en jeuk kon gaan zitten!
Groet aan Reen en Gerd, en aan Bobbejaan natuurlijk, dikke kus voor allevier
Wim en Wil.

Anonymous said...

heej tante en oom,
Wat lees ik nu toch allemaal............wat een ellende zeg, maar zoals gewoonlijk pak je het weer optimistisch op Connie, petje af!! Het zal allemaal wel zeer gedaan hebben.Fijn dat er dan zo van die ontzettend behulpzame mensen aanwezig zijn die je dan ook daadwerkelijk helpen, dat geeft de burger moed!!
Hopelijk hebben jullie alle spulletjes weer en kijk uit voor die behulpzame peoples onderweg bij pech!
Hier gaat alles lekker, hard werken, lijnen, hondjes, nog maar een katje, de tuin, nieuwe erg leuke buren, en zin in de zon en in de lente, nu is het windkracht 9 en ik ga zo met de honden sjouwen, die vinden dat heerlijk om met de kop in de wind te gaan lopen. Hopelijk nog een fijne vakantie. Ik heb net met mijn nicht uit Agel gebeld en hoorde dat jullie misschien even langs gaan bij haar. Veel plezier en een berg gezelligheid!
Liefs
Willy

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.