Sunday, March 19, 2006

Met dit programma heb ik nog een beetje ruzie,het lukt me nog niet helemaal.
Enfin,gisteren zijn we naar Valencia geweest en daar hebben we de hele dag genoten van optochten,gigantische figuren van karton en al die schitterensde klederdrachten.
We hebben de auto ergens geparkeerd en zijn met de trein verder gegaan,dat was een leuke ervaring.Op de heenweg was de trein vol feestgangers en er werd veel gelachen.heerlijk om er midden in te zitten.
Het weer laat het een beetje afweten,maar we amuseren ons toch wel.
Volgende keer zal ik proberen om er een foto in te plakken,nu lukt het me niet

2 comments:

Anonymous said...

Hoi mam, ik zie dat er weer leven in je website zit. Mocht je hulp nodig hebben voor het uploaden van foto's dan kan je Nina een belletje geven. Over telefoon gesproken, gebruiken jullie je Nederlandse mobiele nummer of hebben jullie inmiddels een spaans nummer geregeld? Zo ja, zou je dat dan even op je site kunnen zetten?Groeten, Chris

Anonymous said...

Hoi Lieve Connie en Bob.
Ikhad het al eerder gevraagd, of jullie nog richting Cuevas Mar komen. Graag een reactie.
groeten van Harrie en Rieny Somers

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.