Sunday, February 26, 2006

Voorbereiding op de Spanje trip

Het wordt nog hard werken geblazen om weg te komen.We moeten nog veel inpakken ,zowel de auto als de caravan.We proberen om einde van deze week op pad te gaan.
Nog een beetje papierwerk,uitstel van de belasting aanvragen. Twee banken hebben hun huiswerk nog niet gemaakt .(Jaaropgave)
We gaan twee maanden weg,we zullen zeker van onderweg af en toe bellen.
Vandaag waren we beiden niet al te enthausiast om werk te verzetten,we waren beiden een beetje moe. Gewoon een keertje vroeg naar bed of een beetje langer uitslapen,dat moet ik nog even kiezen.
Morgen gaan we nog even naar onze nieuwe kleindochter.Wat lijkt ze sprekend op haar pappa.
Ben van plan om redelijk trouw te schrijven,als een soort dagboek.Ik weet in Spanje de cybercafee's wel te vinden

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Connie en Bob.
Komen jullie nog richting Cuevas?
Vele groeten van Harrie en Rieny.

Anonymous said...

al die reizigers zijn ook niet te bereiken he, maar dan is dit een mooie uitvinding om weer even contact te zoeken. hallo connie en Bob, all well? zo te zien genieten jullie hevig, lekker hoor.
Wij beunen lekker in dit huis, en proberen de tuin vóór de zomer zover op orde te hebben dat we er lekker in kunnen zitten, in de stromende regen heeft wim 50 coniferen geplant, die dienen als haag. em áls ze mogen groeien van onze honden, hebben we aan de achterkant geen inkijk meer.
Heerlijk om jullie reisverlagen te lezen. Op vakantie gaan zit er voor ons dit jaar niet in, helemáál niet erg hoor, we vermaken ons hier ook prima, genoeg te doen en we nemen zoveel pauzes, dat het ook helmaal niet erg is dat het niet écht op schiet ( grinnik).
De honden maken het prima en de katten hebben het goed op de bovenverdieping, zo nu en dan schiet er een kattekoppie door een spleet van de vliering heen en hebben ze even kennis aan elkaar, echt kennis maken is er nog steeds niet bij...............ze hebben wel een overeenkomst...de honden kunnen net zo goed vogels vangen als de katten, Taco grijpt zo de duiven uit de lucht.............grrrrrrrrrrrrrr!!
Verder geen nieuws, alleen dat we gezond zijn en soms een beetje moe van het werk en het reizen, de jaartjes gaan wel tellen, maar goed.......we zitten onze tijd uit...........whahahahaha.
O ja, ik heb les gegeven aan een klas van 27 leerling verpleegkundigen over de palliatieve zorg en stervens begeleiding, het was muisstil en ik mag weer terug komen, misschien weer een nieuwe dimensie in mijn werk, want wat is lesgeven leuk zeg!!
En.......Alweer géén prijs in de staatsloterij, maar daar hebben meer mensen last van.............toch maar weer een nieuw lot gekocht, grinnik, wie weet he..........
Wens jullie nog een fijne tijd in het Spaanse land of in la douce France, gaan jullie nog voorbij onze nicht?, dan groet haar zeer hartelijk en geeft haar een dikke zoen van der nichie.
Heel veel liefs, doe voorzichies en heb plezier. dikke zoen van Wil!

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Annen, Drenthe, Netherlands
Was altijd een harde werker, heb veel tijd in mijn patienten geinvesteerd, cursussen gevolgd. Veel plezier gehad in mijn werk. In mijn vrije tijd veel aan sport gedaan. Diepzeeduiken, surfen, fitnissen, fietsen en wandelen. Genoten van mijn twee kinderen. Af en toe een biosje pikken, matig televisie kijken, lees graag de krant en heb altijd wel een boek waar ik in bezig ben.. Maak mijn huis schoon omdat het moet, kan niet tegen rotzooi of een vies huis. Hou van dieren, kijk dus graag naar Animal planet. Wil eigenlijk graag een kat maar zolang we grote reizen maken kan dat niet. Ik hou ook veel van bloemen en een mooie tuin. Mijn achterplaatsje lijkt er dus niet op maar we leven hier met z'n tweetjes en Bob wil tegels. Ben een tevreden mens. Hoop dat ik nog een poosje mee mag draaien.